tirsdag den 16. oktober 2012

Man skulle tro...










At der ikke er nogen på bloggen her...men det er der...sådan næsten ihvertfald. Jeg har ligget vandret, stået lodret og set måner og stjerner, på den gode måde....vel at mærke. Derfor har der været stttiiiilllllleee herinde fortrydelsesvis.
Så nu får I lige en ordentlig omgang billedspam af en lille del af alt det der er sket den seneste uges tid.
Lidt cafébesøg, lidt besøg hos gode venner, et stykke med grønt, afslutning på illustrationsholdet. Ikke i nævnte rækkefølge:-)
Åh og jeg smagte for første gang blødende chokoladekage hos min søde veninde Camilla. Arhmen...som det dog smagte:-)

Pssst...opskriften på de helt abnormt fantastiske kokosmakroner er herfra . Dem er I nødt til at prøve at bage på tidspunkt. Så ekstremt nemme, sprøde udenpå og bløde indeni med stykker af 70 % chokolade. Suk siger jeg bare.

4 kommentarer:

  1. Der står nu kokos på indkøbssedlen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og jeg så lige at du allerede har bagt dem:-) Hvis det altså var dem. Håber du synes om dem?

      Slet
  2. ...og MUMS, siger jeg bare!!! Savle savle... ;)

    SvarSlet

Jeg bliver SÅ glad for kommentarer. Tak fordi du gav dig tid:-)